22. mar. 2016

Lak-tasken

En kollega har rigtigt mange gange set mig tage lapper med kaffebønner frem og begynde at flette i frokostpausen, så snart jeg har spist min mad.

Da hun skulle bruge en taske til fint brug, talte vi om, at jeg skulle flette en laktaske til hende - helt i sort.

Heldigvis har jeg fået mange, mange, blanke, sorte kaffeposer af en anden kollega, så det var bare med at komme i gang.

Først skulle vi dog have fundet ud af størrelse og facon på tasken, så den kunne komme til at passe til de ting, hun plejer at have med sig, når hun går i byen, .....og der havde vi i forvejen kaffebønne-louboutin-tasken lige ved hånden til at gå ud fra.

Da dens størrelse var tæt på idealet, var det ikke så svært.

Jeg kom hurtigt i gang med at flette.

En dag på vej hjem fra arbejde cyklede jeg så forbi min yndlings-genbrugs-forretning og fandt et bælte, der faktisk var for dårligt til at bruge som bælte, for det var så slidt, at det var knækket rundt om det hul, som den tidligere ejer havde brugt.


Det gjorde det jo dejligt nemt at beslutte, hvor jeg skulle klippe bæltet over, så jeg fik et lille stykke at nitte fast i den ene side af tasken. Ud over knækket, var bæltet fint og nyt at se på - det kunne ikke være bedre.

Bæltet var slangeskindspræget, så det passede perfekt til en gå-i-byen-laktaske.



Hvad siger I så?

Det er i hvert tilfælde ikke accessories, vi skal gå ned på, når vi går i byen.


Læs også om tasken til søster.




Bestil din egen, lignende taske. Send en mail til ReCyklisten@gmail.com




Ingen kommentarer:

Send en kommentar