1. sep. 2015

Telefonetui med lomme

Det er ikke så længe siden, jeg flettede et etui til mine øretelefoner.

Senere kom jeg til at tænke på, at det kunne være smart, hvis man ikke både skulle have fat i telefonetuiet og i etuiet til øretelefonerne. Man kunne jo 'bygge' det sammen - altså lave en lomme udenpå telefonetuiet til sine øretelefoner.

....og hvorfor så ikke bygge øretelefonerne ind i etuiet også, når man nu var ved det.

Så det var i gang med eksperimenterne igen.

Jeg gad dog ikke at flette et helt telefonetui i de små tern, som  jeg havde brugt til det lille etui - med det resultat, at jeg igen måtte regne ud, hvor mange lapper der skulle til hhv. etui og lomme.

Selve etuiet skulle være højt nok til, at telefonen kunne ligge der méd stikket til øretelefonerne i. Lommen skulle være stor nok til øretelefonerne.

Efter alt det tænkeri og udregninger måtte jeg på shoppetur - ud og købe øretelefoner i en fin farve.

Derefter klippede jeg lapper i matchende farver fra reklamer og blade, lagde tape på og gik i gang med at flette, mens jeg i tankerne krydsede fingre for, at jeg havde forestillet mig noget, der kunne lade sig gøre.

Det havde jeg heldigvis.

Mens jeg syede lommen på etuiet, skulle jeg lige huske at sy ledningen til ind i samlingen, og jeg skulle også have ledningen til at gå ind igennem etuiets lynlås, så jeg kunne sætte stikket i telefonen inde i etuiet.

Ellers ville øretelefonerne jo ikke være indbyggede.



Telefonetuiet er til salg.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar