11. sep. 2015

Rød bund

Der er mange inspirationskilder i det daglige, som er med til at skabe de ting, jeg fletter.

Indimellem er det også dyre og lækre mærkevarer, der er inspirationskilde.

Jeg har tidligere ladet mig inspirere af Michael Kors m.fl. Tasken med de spraglede ender og egentlig også sommerfugletasken er begge resultatet af denne inspiration.

Nu har jeg ladet mig inspirere af et andet luksusmærke, nemlig Christian Louboutin.

....ikke af hans tasker; men af skoene. Alle CLs sko har jo den flotte, røde sål (det har hans tasker ikke), og det er den røde sål, min inspiration kommer fra.

Tasken er flettet af røde kaffeposer i bunden, og så flotte, laksorte kaffeposer på selve tasken.
Bunden er flettet med lige kanter, så der ikke kommer noget rødt op ad tasken eller noget sort ned på bunden. Det ville jo være en smule utroskab mod inspirationen, syntes jeg.


Jeg har så snydt lidt, for normalt har CLs sko ikke noget rødt på overlæderet. De to ting hænger ikke sammen; men det gør de altså på min taske.

Hanken har jeg nemlig selv flettet på min marudai i mit eget hjertemønster - sort med røde hjerter - så hank og taske matcher.



Tasken er til salg. Se flere billeder her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar