1. jun. 2014

Udviklingssamarbejde

Jeg har tidligere udviklet helt specielle designs sammen med nogen, der skulle have en af mine flet-tasker.

Det har jeg tidligere været rigtigt glad for, og nu er det sket igen.

En af de flittige frivillige ved Samsø Festival havde spottet tasken med jubilæumslogo og kunne lide, hvad hun så.

Den skulle dog modificeres, og det er netop det sjove ved at udvikle sammen med og flette til andre.

Denne gang var det en kreativ dame, der var god til at se tingene for sig, jeg havde med at gøre, så jeg var faktisk ikke selv så meget inde over. Det var også en god oplevelse.

Der skulle være en lige kant på tasken, og så kunne hun godt lide den hank, der sidder på den store sportstaske, som min niece fik til jul, så hun ville gerne have sådan en på sin taske.

Det var en rigtig god idé.

Der er godt nok stor forskel i  størrelsen på de to tasker, men faconen ligner faktisk hinanden rigtigt meget.

Derfor var det sådan set bare at finde noget smallere bånd til den lille taske, for gjord, der er 3 cm bred, er trods alt for voldsom til en taske, der kun er 5,5 cm bred, når den skal rundt om sider og bund på tasken.

Tasken ville forsvinde helt i hanken.

Derfor var jeg glad, da jeg fandt en gjord, der kun var 1,5 cm i bredden. Den passede noget bedre, så man stadig kan se det meste af tasken. Se blot bunden her.
Du skal selvfølgelig også have lov at se hele den færdige taske.
Sådan - klar til uge 29 på Samsø!

Modellen er til salg.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar