3. jun. 2014

Landsdækkende flettetræf

Landsdækkende flettetræf - det er måske lige i overkanten at sige, og dog - det er alligevel sandt :o)

I morgen er vi i hvert tilfælde flettere fra flere landsdele, der skal mødes i midten.

Vi er både sønderjyder, fynboer og københavnere, der mødes til heldags-hyggeflet.

Jeg glæder mig som et lille barn, og har forberedt mig grundigt.

Når københavneren skal til Odense, er der først en dejligt lang togtur, derefter en hel dags flet og så igen en togtur.

Derfor skal der selvfølgelig forberedes en masse lapper, for i toget er det helt umuligt at skære folie eller tape papirlapper, og jeg har også hørt lidt rygter om, at vi bliver mange, så derfor forestiller jeg mig, at vi måske ikke har flere kvadratmeter spisebord hver at gøre godt med ;o)

Jeg har også købt ind, og det har taget mig rigtigt lang tid her i eftermiddag, fordi nogle af tingene har været rigtigt svære at finde, for det skal være lidt specielt til nogle af de andre flettere.

Det bliver lidt af et eksperiment, så jeg krydser fingre for, bliver vellykket.

....og så er jeg blevet nomineret.

Det er en nominering på facebook.

Jeg synes jo egentlig at de her nomineringer / udfordringer på facebook, er lidt fjollede; men sjovt nok blev jeg alligevel stolt og glad, da da min søde fletteveninde nominerede mig (og samtidig roste FletteForum).

Så selvom vi ikke har kendt hinanden ret længe eller har set hinanden ret mange gange, vidste hun åbenbart alligevel, at jeg ville blive glad.....for sådan er hun!

Nomineringen går ud på, at man skal tage hverdagsbilleder og skrive lidt om denne hverdag fem dage i træk, og da vi har lært hinanden at kende via fletteriet, vil jeg også satse på at få de fem billeder / fortællinger til at handle om flet - det passer også rigtigt godt med min hverdag :o)
Så i dag får I billedet af mine forberedelser til flettedagen i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar