4. jun. 2014

To hurtige togture

Måske kan man ikke kalde dagens hverdagsbillede særligt hverdagsagtigt, for det er godt nok længe siden, jeg har været ude og køre med tog.

Sådan er det at gifte sig til en mand med bil ;o)

....og med bil er det dejligt nemt.....men det er faktisk rigtigt hyggeligt at køre med tog.

Sådan en togtur giver også tid til flet.

Desværre kan jeg ikke flette, når jeg er passager i bilen, for jeg bliver køresyg. Heldigvis går det meget bedre i toget.

Årsagen til dagens togtur var en invitation til hyggeflet i Odense, som jeg havde tiltusket mig.

Jeg har glædet mig rigtigt meget til at møde fynboerne (og et par enkelte jyder). Faktisk vågnede jeg MEGET tidligt i morges. Lidt fjollet; men alligevel også dejligt, at man kan glæde sig så meget, at man næsten ikke kan sove på trods af den fremskredne alder.

Alle forventninger blev mere end indfriet. Det har været hyggeligt og sjovt, og vi har snakket, grinet og spist.....og flettet. Der var bare alt for kort tid mellem togturene frem og tilbage (læs: dagen fløj alt for hurtigt af sted)

Dejligt at have fået udvidet flettenetværket på det personlige plan - på tværs af landet. Det kan anbefales!

På hjem-tog-turen 'så' jeg pludselig denne dejlige udsigt.
....og jo, selvfølgelig er det flet, der er i forgrunde ;o))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar