6. jun. 2014

En hverdag med Samsø Festival

Gennem et godt stykke tid, har tre tasker med Samsø Festival-tema været en stor del af min hverdag; men det er faktisk slut, for taskerne er nu sendt i forvejen til øen.

Lige nu er jeg så i et mærkeligt tom-/mellem-rum, hvor jeg har sluppet hverdagen med taskerne, og tænker mig tilbage til de dage; men samtidig drømmer jeg mig frem til festivalen, som nærmer sig, men alligevel ligger halvanden måned ude i fremtiden.

Jeg har vist flere gange tidligere skrevet om, at jeg skulle flette tre tasker med jubilæums-logo, som egentlig skulle være ens, men alligevel forskellige.

Især den ene blev alligevel ret forskellig fra alle de andre tasker med jubilæumslogoet, som jeg har flettet.

Den fik nemlig ensfarvet, blå baggrund.
Den rutinerede fletter vil sikkert også straks bemærke, at tasken har fået lige overkant; men det er ikke sikkert, at 'ikke-flettere', vil bemærke dette bevidst.

For at få den blå farve helt tæt på logoet blev jeg desværre nødt til at snyde lidt.

Man kunne enten klippe logoet ud og klistre det på blåt papir. Det ville give et flot, ophøjet logo; men desværre for mange unøjagtigheder, når logoet har så mange detaljer og så stor yderkant, som dette logo har - både i selve cirklen og i teksten.

Derfor valgte jeg at scanne logoet og bruge en baggrundsfarve fra plakaten og så printe logoet på bagsiden af genbrugskopipapir.

Lidt snyd ;o) men trods alt alligevel genbrug.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar