6. dec. 2013

Hemmelighed

Der er mange fordele ved at kunne noget, som andre kan bruge.

Én af dem er, at jeg indimellem bliver medvider til dejlige hemmeligheder.

Det sker fx, når jeg skal flette gaver.

Her for nylig blev jeg spurgt, om jeg ikke kunne flette et phone sleeve til en datter.

Jeg fik af vide, at sleevet skulle være i sort/hvid, og så snakkede vi lige en lille smule mere om, hvad både giver og modtager måske kunne tænke sig, så jeg kunne flette noget helt personligt. Dét er jo netop fordelen ved at få noget, der ikke er masseproduceret.

Bl.a. fik jeg af vide, at modtageren hedder Dorthe.
Derfor skulle der selvfølgelig nogle D'er på, og jeg var endda så heldig, at jeg fandt et enkelt sted, hvor der står Dorthe inde i en brødtekst - så der er navn på, men uden at det lyser langt væk.


Jeg hár spurgt, og giveren er ret sikker på, at Dorthe ikke læser med her - og hvis hun gør....så kan hun i hvert tilfælde ikke gætte, at det er hende, vi snakker om :o)

....så hemmeligheden burde være velbevaret indtil juleaften :o)



Tilsvarende phonesleeve er til salg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar