7. dec. 2013

Fordel nr. to

I går skrev jeg om, at en af fordelene ved at kunne noget, som andre mennesker kan bruge, er, at man jævnligt at bliver indviet i gavehemmeligheder.

En anden kæmpestor fordel er - i hvert tilfælde når det er flet vi snakker om - at man får snakket med en masse mennesker, som ellers kun ville være bekendte eller måske endda bare mennesker, man tilfældigvis deler kupé med i s-toget.

Jeg er vild med, at mit fletteri kan føre til, at fremmede mennesker finder på at komme hen og spørge, hvad det er, jeg laver, når jeg sidder og fletter i et offentligt transportmiddel.

Jeg er også ret vild med, at jeg er kommet til at snakke en del mere med flere dansere fra andre hold på min danseskole og kollegaer fra andre afdelinger, fordi de har set mine fletterier, og gerne vil have noget unikt selv eller bare vil se, hvad det er, jeg kan lave.

.....eller fordi, de er supersøde og samler fx kaffeposer og tebreve til mig, selvom vi ikke kender hinanden så godt (endnu).

Fletterierne har åbnet mine øjne for, HVOR flinke mennesker faktisk er. Dét er en pragtfuld øjenåbner!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar