21. dec. 2013

Grøn julekogle

I dag har jeg nået at flette en julekogle mere.

Denne gang blev den ikke guldfarvet som tidligere, og den blev bestemt heller ikke så lille.


Altså en fin, stor, grøn kogle.



Koglen er flettet af samme type kaffeposer som alle mine juletræer, men skal ikke pynte det samme sted, for selvom det er fint med samme farve, er koglen jo lige så bred som nogle af juletræerne, så det er noget ude af proportioner.

....men jeg skal nok finde et fint sted til koglen også.






Jeg har vist tidligere lovet en opskrift på julepynten, og nu er jeg endelig blevet færdig med alle julegaverne, og har fået tid til at fotografer og skrive tekst til en detaljeret opskrift.

Så håber jeg bare, at der er nogle, der ikke er mere fortravlede, end at de stadig kan nå at flette lidt julepynt.

....ellers må det vente til næste år :o)


Du er selvfølgelig velkommen til at kopiere koglen ud fra billedet, og skal du bruge hjælp, kan du bestille opskriften (10 kr. tilsendt på mail) ved at skrive til mig på kontaktformularen nederst på siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar