29. nov. 2013

UFO-hjerter

Måske er det lige tidligt nok at kalde projektet med hjerterne fra annoncen en UFO, for det skrider fremad, selvom jeg ikke er helt færdig med at sy endnu.

Jeg har jo også nogle ferieforberedelser, som jeg ikke må glemme.

D.v.s. det går ikke helt så hurtigt med hjerterne, som jeg havde håbet på.

Men jeg fik lige taget dette nærbillede af projektet og syntes, at du skulle have en teaser.
Forhåbentlig får jeg syet færdig inden ferie - for så kan den bruges på at overveje, hvordan afslutningen / lukningen skal være.....eller måske kan jeg endda nå at overveje færdig og komme ud og købe passende stof.

Hov....måske har jeg allerede overvejet (næsten) færdig, siden jeg ved, at der skal købes stof....?? :-)))))

Forslag er dog stadig velkomne :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar