27. nov. 2013

I love

Annoncering kan føre til meget.

Jeg har tidligere skrevet om det lille, orange fad, hvor jeg måtte en tur rundt i s-toget for at finde aviser nok.

I den samme avis fandt jeg en anden annonce, som jeg også forudså, at jeg kunne bruge lidt motiv fra.
Det var hjertet på mandens t-shirt, som jeg gerne ville have.

Jeg brugte min skabelon til at udsøge hjertet, og så var det bare at sørge for at vende skabelonen ens i alle 13 aviser (så hjerterne også ville vende ens på et kommende projekt), tegne rundt om skabelone og så klippe.

De 13 hjerte-lapper har ligget klar længe; men nu er de endelig på vej ind i 'noget'.

De er blevet tapet og flettet, og de er kommet til at sidde som en bort på en række - faktisk meget lig de tanker jeg havde, da jeg klippede lapperne.

Faconen på projektet kunne jeg derimod slet ikke have forudsagt på det tidspunkt.

Mere herom i løbet af meget kort tid. Jeg skal lige være færdig med at sy sammen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar