15. nov. 2013

Stop i tide

Nogle gange skal man huske at stoppe i tide.

For meget længe side flettede jeg noget af restoplaget af nogle Simply Chocolate-brochurer, som blev delt ud i goodie bags på Chokoladefestivalen.

Først var det meningen, at det skulle blive til en taske.

Det var der ikke nok materiale til, viste det sig, og det endte derfor med, at jeg fik en rigtig god kurv til alle vores krydderier.

Vi er glade for kurven, for den er ret praktisk og har en god facon.

Midvejs i flette- og syprocessen stoppede jeg dog op et par gange, fordi jeg syntes, det kunne være sjovt at have billede af et fad / en skål i stedet for kun at have den høje kurv.
Så har jeg lidt billeder at gå efter til næste gang, og kan på forhånd se, hvordan fadet / skålen kommer til at se ud, selvom jeg ikke har det at kigge efter direkte.
Som sagt er vi glade for kurven, så jeg fortryder ikke et sekund, at den er blevet, som den er; men i andre tilfælde kunne det være, man skulle være stoppet, før det var blevet til kurv.

Det kan være fordi mønstret indeni er fint at se på, eller måske fordi en færdig kurv bliver alt for tung.

Det sidste bliver måske tilfældet med den taske af Café Noire folie, jeg sådan set er i gang med. Jeg har faktisk bestemt mig for at flette tasken færdig for erfaringens skyld, men der er måske en årsag til, at det altid er dette projekt, der må vige for noget andet.




Der er opskrift på kurven. Pris 10 kr. tilsendt på mail. Bestil på ReCyklisten@gmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar