8. nov. 2013

Kurser (og julepynt) på vej

Har jeg sagt det før? ...og hvis jeg har, så er jeg nødt til at sige det igen: Jeg er en heldig kartoffel.

Sådan føler jeg det heldigvis rigtigt tit :o) Hvad kan man ønske sig mere?

Lige nu går jeg og er så glad i låget over, at jeg i onsdags holdt AOF-kursus i candy wrap flet med en flok rigtigt søde damer. Det var godt nok den sidste mødegang, og derfor lidt vemodigt; men jeg føler mig alligevel rigtigt priviligeret, når jeg får lov til at undervise i noget, som jeg synes er SÅ dejligt at beskæftige mig med.

Det er altid dejligt at få lov at fortælle om noget, som man selv synes er rigtigt sjovt, og når man så ikke bare kan få lov at fortælle, men oven i købet lære andre om sin skønne hobby. Det er helt fantastisk.

....og så skal jeg have køkkenet fyldt med søde flettere igen på lørdag - sikke en uge!

Jeg er oven i købet flette-heldig på én måde mere. Der er efterhånden rigtigt mange, der har spurgt mig, om der ikke kommer flere kurser i foråret - og jo, det gør der.

Foreløbigt har jeg fået sat datoer på mine egne kurser, som du kan se her. Måske kommer der også flere AOF-kurser, og jeg kommer sikkert også en tur til Jægerspris og fletter. Hvis jeg er rigtigt heldig, er der endnu mere på vej. Jeg lover at give besked, når jeg ved noget sikkert.


Inden alle de her forårs-projekter har vi jo lige en jul, vi skal have overstået. Det er sagt i den bedste mening, for jul er for mig lig med hygge og samvær. .....og gør-det-selv-pynt. I min familie måtte man ikke begynde på juleriet før 1. december (undtagen evt. 1. søndag i advent). I går fik jeg en idé og måtte snyde lidt. I skal nok få det at se snart :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar