19. nov. 2013

Dybrøde råd

Jeg har et lidt større projekt i tankerne.

Som den faste læser vil vide, går jeg meget op i farver og at ting passer perfekt.

Derfor leder jeg efter den perfekte, røde farve.

BKI-kaffeposerne er meget tæt på, men ikke heeeelt dybrød nok. Den røde farve er en anelse for rød.
....og når jeg skal flette et stort projekt, så skal det altså være helt 100% i orden.

Så jeg har brug for hjælp.

Ikke så meget til at samle (endnu) ;o) men i første omgang skal jeg bruge hjælp til overhovedet at finde noget, der har den rigtige farve.

Er der mon nogen, der kan hjælpe mig med forslag til, om der findes noget emballage eller andet genbrugs-noget, der har denne flotte, dybrøde farve, jeg kan flette med?



....og så skal jeg da lige fortælle, at jeg endelig har salgssiderne helt opdaterede - også med de allernyeste ting, jeg har fundet på......så fra nu af skulle jeg meget gerne kunne følge med.

Klar til julehandlen ;o)

Så mangler jeg "bare" at nå til samme sted med opskrifterne :o)

2 kommentarer:

  1. Min mor havde en kaffepose fra Netto, hvor bunden af posen havde en lidt anderledes rød farve. Jeg havde været hos øjenlægen og blevet dryppet i øjnene, så min farvesans var ikke helt på toppen. Du kunne da gå en tur og kigge på kaffeposer i Netto ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Aii / tusind tak for hjælpen :o) Jeg vil spurte en tur i Netto hurtigst muligt og tjekke deres kaffeposer ud.

      Tak fordi du gad skrive med tippet :o)

      Slet