3. sep. 2013

En gave fra himlen

....er ifølge ordbogen en uventet, men yderst kærkommen begivenhed eller hændelse.

Uventet var det nok ikke, at min veninde kom på familiebesøg i USA, men så sød som hun er, er jeg sikker på at det var yderst kærkomment :o)

Denne clutch var endnu en prøve til veninden, der skulle til USA, som jeg skrev om i går, men denne gang var det ikke til en gave, men en taske til hende selv, jeg eksperimenterede med.

Hun kan godt lidt blåt, og hvad kan blive mere blåt end himlen?
Derfor er tasken også flettet af alle mulige forskellige papirstykker med himmel på.

Tasken faldt heldigvis også i god jord denne gang - både hos veninden....og vist også hos den amerikanske familie, for hun blev nødt til at efterlade tasken i USA hos en ny ejer :o) ...og tasken endte så med at blive..... en himmel som gave ;o)


Som I måske har set, kan jeg rigtigt godt lide at arbejde i tone-i-tone-farver, så jeg har flettet flere tasker på denne måde med en enkelt farve som tema.

Jeg synes, det giver et rigtigt flot farvespil, når man finder farverne forskellige steder fremfor at bruge fx ensfarvet papir.

Det gjorde jeg også, da jeg skulle flette en taske til en blomsterhandler. Det forlyder, at også hun kunne lide alt det grønne.
Hvor må et være dejligt, at være så glad for grønt, når man arbejder med det, som hun gør.


Lignende tasker kan bestilles

Ingen kommentarer:

Send en kommentar