17. sep. 2013

Chiiiipsss

Hvis ikke man bliver lækkersulten af denne taske, så er man i hvert tilfælde ikke ikke til det salte.
Jeg har godt nok camoufleret det lidt, at det er chipsposer, der er materialet til denne taske ved at gå målrettet efter at få de turkisfarvede felter udad, men det fornægter sig altså ikke.

Elizabeth var heller ikke i tvivl, da hun spottede tasken i et af indslagene fra FriHuset.
Der er altid diskussion, om der skal tape på de lapper, man klipper af chipsposer.

Materialet er jo vandtæt nok i sig selv, så på den måde er tape ikke nødvendig.

Umiddelbart holder trykket nok også lidt bedre, end det ofte gør på almindelige bæreposer; men jeg er nu alligevel lidt nervøs for, hvor godt det holder, når sådan en taske bliver brugt, for når jeg bruger en taske, så skal den altså kunne tåle at blive brugt. Jeg har ikke tid til at skulle passe på til daglig.

Derudover gør tape også materialet lidt kraftigere, så det ikke bliver noget slattent værk, man fletter.

Jeg kan nemlig godt finde på at halvere lapperne på langs, for ellers får jeg jo aaaaldrig materiale nok til en taske .... ikke uden at tage alt for mange kilo på ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar