18. aug. 2013

Prinsesse-taske og Ledreborg

Min søde niece Ida skulle selvfølgelig have en rigtig, lille prinsesse-taske i fødselsdagsgave, og en taske bliver altså kun en prinsesse-taske, hvis den er lyserød.....som jo selvfølgelig også var prinsessens yndlingsfarve.

Og tasken blev så fin (og heldigvis enhver prinsesse værdig), at den vist var med til, at prinsessens mor blev nødt til at lære fletteteknikken ;o)

Det er kun ærgerligt, at når man giver den slags hjemmelavede gaver, at man ikke selv er til stede, når der bliver pakket op.
Til gengæld har jeg så fået lov at følge lidt med i moderens fletterier og glæder mig meget til at se lidt mere af, hvad hun begår :o)


I går var en rigtig, vaskeægte fridag, hvor jeg fik min slotskoncert-debut. Jeg har aldrig prøvet noget lignende - på trods af at jeg har deltaget ved adskillige udendørskoncerter - men på den gode måde. 

Der har helt sikkert været run på indgangen allerede fra kl. 11, for masser af mennesker havde allerede bygget deres "kolonihave" og var i fuld gang med frokosten, da vi ankom ved 12-tiden. Bortset fra yndlingskunstneren Poul Krebs, var det allerfedeste dog den ene af barerne, som var en flydende skubbepram, der sejlede midt ned igennem publikumsområdet.
Genialt fundet på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar