31. jul. 2013

Bounty-taske

Godt man ikke skulle spise al den chokolade selv :o) Jeg kan ellers rigtigt godt lide Bounty, men hvis jeg havde spist det hele selv, var jeg godt nok blevet mange kilo tykkere af at flette denne taske.

Selvfølgelig var jeg da nødt til at flette noget af slikpapir, nu hvor teknikken hedder candy wrap fletning. Så her er den – Bounty-tasken.



Og så har jeg jo måttet sande, at det ene fører det andet med sig, når man begynder at blogge.

Jeg har faktisk længe haft en pinterest-konto, men ikke brugt den ret meget, for jeg oprettede den mest for at kunne vise mine flet-værker frem. Da jeg oprettede kontoen kunne man desværre ikke pin’e billeder fra facebook eller sine egne filer, så jeg skulle opfinde en anden måde at vise dem på. Det blev lidt for besværligt. ….men nu med bloggen, kan jeg jo pin’e alt det, jeg vil…..så det vil jeg gøre løbende.

Det har også været nødvendigt at oprette en youtube-konto, for jeg kan åbenbart kun uploade en enkelt video her på siderne. Det er jo alt for lidt, når jeg gerne vil vise klip fra FriHuset, som præsenterer forskellige faser i fletteriet, som du kan have nytte af.

I dag finder du klippet om at folde lapper til led under Vejledninger. Hvis du er opmærksom, er instruktionen faktisk god nok til, at du kan lære det selv, selvom det er et TV-klip.

Sikke man kommer i cyberspace :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar