30. jul. 2013

Relief-effekt?

En lille grafisk, sort/hvid pung - ikke så meget spræl og halløj; men den passer til det meste.
Denne fine, lille pung flettede jeg, fordi jeg skulle finde ud af, om man kunne lave noget effekt ud af at flette med forskellige tykkelser led.

Når der nu ikke var nok af det sort/hvide papir fra julegaverne, og jeg alligevel skulle bruge mere papir af en anden slags, kunne jeg jo lige så godt eksperimentere lidt mere.

De sort/hvide firkanter er lavet af almindelige led (5 x 11 cm) med 4 lag papir, når man har foldet på den lange led, og de helt sorte firkanter er kun strips 1,2 x 11 cm), så de er slet ikke foldet på den lange led - der er kun ét lag papir.

Desværre gav det ikke nogen effekt, for man kan ikke se forskellen i tykkelsen, men pungen er generelt lidt tyndere, end hvis jeg havde flettet hele pungen i de almindelig 4-lags led.

Så lærte jeg det.


Pungen er til salg
Der er detaljeret opskrift på pungen. Pris 10 kr.
Betil på mail - klik her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar