1. aug. 2013

USA-pung

Ud over fletteriet og andre kreativiteter har jeg en anden stor passion - nemlig line dance. Altså ikke sådan cirkus-agtig dans på en snor, men dans på rækker, der stammer fra USA (se fx Thelma og Louise)….sådan en cowboy-ting, hvor alle danser (sådan nogenlunde) ;o) synkront.

Derfor måtte jeg selvfølgelig i gang med anden halvdel af et af skikatalogerne, der handlede om rejser til USA. Sikke mange dejlige billeder, der på en måde handlede om min anden hobby. Papiret var rigeligt kraftigt, og jeg burde nok have halveret lapperne, for det krævede mange fingerkræfter at flette; men på den anden side set, er det blevet til en god, gedigen pung, der virkelig føles robust.
Det meste af pungen flettede jeg faktisk på et kursus, hvor tiden gik lidt for langsomt for mig.


Det, jeg husker bedst fra kurset, er desværre en af mine medkursister, der en morgen stolt fortalte, hvordan han havde styret trafikken fra Helsingør til København. Han havde nemlig kørt 110 km i timen hele vejen, og når man alligevel ikke må køre hurtigere, havde han selvfølgelig kørt i den venstre vognbane på motorvejen, så ingen kunne overhale ham.

ENDELIG fandt vi det fjols, der drøner rundt på de danske motorveje og ikke kan finde ud af at trække ind til højre, som synes, han skal være politimand for alle andre og ikke kan se, at han skaber farlige situationer, når andre må bremse op og evt. overhaler ham højre om. Samtidig er det så også ham, der er først til at beklage sig over kø på motorvejen :-S



Gid jeg på det tidspunkt havde vidst, at hans tåbelige opførsel er ulovlig og koster et klip i kørekortet.


Pungen er til salg.
Der findes detaljeret opskrift på pungen. Pris 10 kr.
Bestil via kontaktformularen nederst eller på mail.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar