31. jul. 2018

Flet og fold

Nu er det ganske vist.

Om få dage udkommer AOF's trykte katalog med alverdens forskellige kurser.

Blandt de mange kurser er yours truly underviser på tre af dem.

Jeg var lige ved at sige, 'som sædvanlig' underviser jeg i at flette tasker, kurve, hårspænder, nips og meget, meget andet i candy wrap flet. Fletteriet kan du læse meget om her på bloggen.

Kurset og bloggen supplerer faktisk hinanden rigtigt godt, for her på siderne kan du få rigtigt meget inspiration og små tips til dit arbejde. Det er nok for nogle.

Men for begyndere og mennesker, der lærer bedst ved at se tingene i levende live, er kurserne gode at starte med, og så kan man gå videre på bloggen under og efter kurset.

Denne gang har AOF og jeg udvidet samarbejdet til også at omfatte foldning af de kønne papirdiamanter.

Kender du dem?

Du kan se billeder af et lille udvalg her. De pynter rigtigt fint i en moderne bolig, og kan laves i så mange udgaver, at de kan komme til at passe ind allevegne. ....og så er det et hyggeligt og overskueligt, lille håndarbejde, der kan læres på ganske få timer.

Det glæder jeg mig rigtigt meget til at lære fra mig, og der kommer 2 små kurser her i efteråret.

Jeg glæder mig selvfølgelig også til flettekurset. Det er så fantastisk at se kursisterne knække koden og også lade sig inspirere af hinanden.

Tilmelding er lettest på AOF's hjemmeside:


Flet finder du ved at klikke her

Papirdiamanter finder du ved at klikke her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar