13. maj 2016

Rå rangle

Da jeg i går var i gang med at skrive om gaverne til navngivningsfesten og særligt om min hjemmelavede rangle, fik jeg sådan lyst til at sy en mere, selvom jeg ikke umiddelbart har en baby at give den til.

En dag for længe siden, da jeg gik og hyggesnakkede med Signe fra Givrum i KreaLoppen viste hun mig, at de havde en hel masse af de store træ-gardinringe, som de gerne ville bruge til noget baby-noget.  

Denne hyggesnak har sikkert ligget i baghovedet, da jeg fandt på ranglen i første omgang, og da jeg også har fået benene fra nogle brugte jeans med hjem til at finde på noget af, var det jo egentlig oplagt ar sy en rangle mere af dette stof.

Denim er ellers lige det tykkeste at bruge og noget besværligt at tape fast på de små femkantsskabeloner, men hvornår har det stoppet mig, at det ikke er nemt...?

Jeg synes faktisk også, at denne rangle - med sit lidt rå udtryk - er blevet vældigt sød, og da stof og lidt af idéen stammer fra KreaLoppen, så ender den nok snart nede i LoppeShoppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar