13. feb. 2016

Materiale til havekurven

Materialet til havekurven til min kollega er bestemt af to ting.

Den første er tid.

Jeg fik først den rigtige idé til gaven tre dage før, den skulle afleveres, så det skulle gå lidt hurtigt.

Den anden er mere praktisk, for kurven skulle kunne tåle jord og kunne rengøres.

Både et og to blev opfyldt, da jeg valgte at bruge slikfolie i lange baner, som jeg har fået fra en dejlig fletteveninde.


Hurtigheden blev opfyldt, fordi jeg kun skulle skære folien i passende lapper. Der skulle ikke også bruges tid på at lægge tape på lapperne.

Det praktisk blev opfyldt af, at folien kan vaskes - endda spules - uden den tager skade.

Og så har den måske endda godt af at stå udendørs, mens den tørrer. Det kunne ikke være bedre :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar