17. feb. 2016

Kaffe med rød sål

Som mange andre kvinder er jeg glad for sko, og det er specielt de der med røde såler, som jeg ofte falder for.

Kreativiteten bag, synes jeg, er noget helt specielt - og jeg er ikke så god til helt almindelige ting.

Hos mig må tøj, sko, tilbehør, indretning, smykker - ja, og meget mere - gerne være helt specielt.

Du har før set en taske fra min hånd, der var inspireret af de rødsålede sko, og jeg har også teaset denne taske i en tidligere blogpost.

Nu er tiden kommet, hvor jeg kan vise dig den færdige taske....


....i flotte kaffebønner og så med den røde sål.


Alt er flettet af de flotte poser, som BKI-kaffe brugte tidligere. Jeg har bare byttet om på top og bund ;o)





Tasken er til salg. Se flere billeder og detaljer her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar