6. jan. 2016

Betty Boop

Årets første blogpost handler om en meget sexet dame.

Hun er godt nok tegnet, men alligevel har hun været legendarisk for sin sexappeal gennem flere årtier.

Du kender hende sikkert. Hun hedder Betty Boop.

Jeg fik idéen til at flette en taske med Betty på loppemarkedet bag Frederiksberg Rådhus.

En dame syntes rigtigt godt om de flettede tasker, jeg havde med, og vi faldt i snak. Hun syntes, at det var rigtigt sjovt, at man kan bestille en taske, der er nøjagtigt i den størrelse, farve, udformning, som man har brug for.

I løbet af samtalen snakkede vi også motivflet, og så fortalte hun mig, at hendes yndlingsmotiv er Betty Boop, og hun viste mig sin ankel-tatovering, som var en helt enkel stregtegning af Betty Boop.

Når sådan noget sker, har jeg sjældent langt fra idé til handling og tasken var på vej.


Sådan ser den lille, sexede dame ud på min taske.


Tasken er til salg. Se flere billeder, pris og detaljer.
De røde nøgleringe er til salg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar