28. dec. 2015

Papirkurv

Apropos frugtskålen i det sidste indlæg, så kom jeg jo lige i tanke om, at jeg vist ikke havde fået vist, hvordan man også kan bruge den model, som jeg brugte til lampeskærm.

Det er så herligt med ting, der kan bruges på mere end én måde - det holder jeg meget af.

Hvis man tager skærmen af lampen og vender den om, ja, så har man den dejligste papirkurv.


Hvis man skal bruge modellen til papirkurv, vil jeg anbefale, at man har fletter af nogle gode, kraftige kaffeposer, for så står papirkurven godt på gulvet, og den kan virkelig tåle at blive brugt.

Det kan være lidt hårdt for fingrene at flette i de kraftige poser, men det lønner sig i det færdige resultat, for hvis man bruger for tyndt eller for blødt materiale, bliver man nok hurtigt træt af, at kurven hele tiden vælter.



Papirkurven er til salg.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar