20. okt. 2015

Stærke bøger

Inspirationskilder er mangfoldige.

Her den anden dag var der et medlem i en kreativ gruppe på facebook, der spurgte efter en tegning af en stærk arm med bøger på.

Jeg ved ikke, om det var helt det samme motiv, hun mente, som dukkede frem i mit hoved; men jeg tænkte med det samme, at det var da en god idé.

Motivet stod helt klart på min nethinde.

Jeg har godt nok ikke frihåndstegnet helt men har brugt noget hjælp fra photoshop.

Nu synes jeg faktisk, det er blevet, som jeg gerne vil have det.

Så bliver det bare spændende at høre, om min 'muse' har set det samme, som jeg har.


....men ellers synes jeg, at jeg har fået et ret godt billede med fin symbolik ud af det.



Tegningen (selvfølgelig uden vandmærke) er til salg. Pris i A4 tilsendt som .pdf på mail er 50 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar