25. okt. 2015

Kopi af maleriet

Maleriet, jeg fortalte om i sidste indlæg, er jo malet i yndlingsfarven turkis.

Derfor har jeg længe gået med en idé om at flette en taske med motivet.

Det er let nok at få motivet over på papir. Det er bare at fotografere og så give det en tur i photoshop, så farverne bliver gode, og formatet som man ønsker det.

Det var straks sværere at finde på tasken, og da jeg endelig fik idéen til taskemodellen, kom jeg til at bruge motivet hele to gange.

Jeg elsker alle mine flettasker. De fleste bliver med ét stort rum og det passer helt fint; men en gang imellem kunne det være rart med flere rum til at fordele alt sit habengut i.

Man kan lave flere rum i flettaskerne på mange måder. Det har jeg før gjort bl.a. med en lille flad lomme og med et skillerum i en bred taske inden i en taske og med en lomme uden på en taske eller et telefonetui.

I dette tilfælde ville jeg gerne have lynlås og direkte tilgængelighed i flere rum i samme størrelse.

Idéen udviklede sig efterhånden til, at jeg ville sætte to kuverttasker sammen til én taske.

Det skulle jo nok kunne lade sig gøre med et mellemstykke.

Selvfølgelig kunne det dét.


Så nu har jeg fået den dejligste lille kubistiske taske med to separate lynlåsrum, hvor man kan fordele sine ting + et åbent rum i midten.


Tips om taskens detaljer.
Se taske og maleri sammen.



Tasken er til salg. Se billeder og flere detaljer.
Der er opskrift på tasken. Pris 15 kr. inkl. printark med motiv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar