14. sep. 2015

"Chokolade"stænger

Da jeg trillede pølser til pynt på chokoladeøreringene, trillede jeg dem meget lange, for jeg havde ikke så meget erfaring med, hvor lange sådan nogle pølser skulle være.

I sådan et tilfælde tænker jeg altid: hellere for meget end for lidt. Det er så besværligt at forlænge og meget lettere at slippe af med det overskydende.

Når det overskydende så oven i købet er så meget, at man kan lave noget selvstændigt af det, er det bare helt perfekt. Det er næsten lidt som genbrug.

I dette tilfælde lagde jeg de overskydende chokoladepølser dobbelt og snoede dem sammen, så de kom til at ligne chokoladestænger.


....eller bare lange, fine perler til øreringene - det behøver jo ikke nødvendigvis være chokolade.


Øreringene er til salg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar