31. maj 2015

Stabilitet i hanken

Mens jeg sad og klippede og samlede de mange dåseclips til hank, begyndte jeg også at tænke lidt længere frem.

Næste step i arbejdet med hanken ville være at montere den på tasken, og jeg fornemmede allerede her, at det ville blive lidt svært at få så bred en taske til at hænge stabilt.

To hanke ville øge stabiliteten; men det syntes jeg, ville blive for meget af det gode.

Når man selv laver hank, har man heldigvis mulighed for at tænke lidt mere kreativt, så jeg fandt på at lave to ender på én hank og derved få den samme stabilitet, som man gør med to hanke.

Det er jeg rigtigt glad for, at jeg nåede at tænke på, inden det var for sent, for det har virkelig gjort tasken meget bedre.

Hvordan får man så sådan en dåseclipsehank monteret på tasken?

Her skulle der også tænkes lidt kreativt, for man kan ikke nitte fire lag dåseclips direkte på tasken, som jeg ellers gør med læder- og stofhanke.

Hankeholderne har jeg også brugt tidligere - fx på hjertetasken - men jeg kunne ikke rigtigt finde nogle, der havde en ring, der var stor nok til at kunne rumme fire dåseclips.

Jeg fandt dog disse med en mindre ring, som jeg syntes var pæne.....også når de blev forbundet til hanken med en god nøglering.



Tasken er til salg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar