6. maj 2015

Ny festivaltaske

Jeg holder rigtigt meget af at citere et lille stykke Micharel Falch-tekst, nemlig: Der er sommer på vej.

Jeg bliver også altid i rigtigt godt humør, når jeg hører sangen.

Selvsamme hr. Falch skal heldigvis spille på årets Samsø Festival. Mon ikke vi som sædvanligt får sangen at høre....?

....og ad denne lille fikse omvej, er jeg nu kommet til at præsentere årets (første) taske, flettet af Festivalens nye plakat.

Der er efterhånden ved at blive tradition for, at jeg skal have lidt plakater med mig hjem, når jeg er på øen i påsken, bl.a. for at deltage i offentliggørelsen af årets program.

Før jeg kom i gang med at flette, havde jeg også plakater med hjem; men de blev altid hængt op på min arbejdsplads, og ind imellem sneg jeg mig også ud i byens rum og hængte lidt op.

Nu bliver der flettet af plakaterne i stedet. Det er jo også god reklame.....og så reklamerer jeg jo også lidt her på bloggen.

En af sidste års jubilæumstasker er simpelthen slidt Sønder og sammen, så ejerinden må have sig en ny.

Det bliver spændende, om hun kan lide det motiv, som jeg har valgt fra plakaten.
Hankens farver matcher selvfølgelig farverne på tasken, og så er den flettet af garnrester mit eget og venindernes strikke- og hækletøj.

Nærmere om den teknik på et senere tidspunkt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar