14. dec. 2014

Rundere hjerte?

Da jeg flettede hjerterne, havde jeg kun en enkelt ting, jeg gerne ville rette.

De er blevet liiiige kantede nok.

Jeg ville gerne gøre dem lidt rundere og blødere i faconen.

Derfor eksperimenterede jeg lidt videre, da jeg havde flettet det første, grønne hjerte.

Når man fletter de lige kanter, folder man normalt halvdelen af leddet inden i sig selv.

Min tanke var at nøjes med at bukke en mindre del af leddet inden i sig selv, og på den måde runde yderkanterne noget mere.

Sådan gjorde jeg med det røde hjerte, som du ser et udsnit af her.

Det var så et af de eksperimenter, der ikke lykkedes helt.


Hjertet blev overhovedet ikke mere rundt i faconen. Bare anderledes - men det kan man selvfølgelig også bruge.

Sådan er det jo med eksperimenter. Det er ikke altid, de ender helt som forventet.

Nu behøver du i hvert tilfælde ikke prøve dét, for at få dét resultat.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar