3. dec. 2014

Kobber-dillen

Jeg har 'fået' kontorelev.

Ja, ok, der er måske lidt for meget ejer-fornemmelse over sådan et udsagn, men jeg føler det faktisk som en stor gave, at der er blevet ansat en kontorelev på min arbejdsplads, OG som en tillidserklæring, at jeg har fået lov at være vejleder.

Jer, der har været på kursus hos mig, har nok en rigtig god fornemmelse af, at jeg elsker at undervise :o)

Det gælder både på flettekurserne, hvor det er flere mennesker samlet, og det er en gruppe, jeg underviser og det gælder også i rollen som vejleder, hvor det er en form for sidemandsoplæring, der er i højsædet.

Eleven er supersød, og vi får heldigvis også tid til at hyggesnakke om daglige og private ting.

Derfor ved vi, at hun er med på 'kobber-dillen'; men at hun i høj grad spray-maler selv i stedet for bare at købe nyt ind i dyre domme - og derfor ved vi også, at hun er ved at flytte.

Det har givet mig en anledning til at prøve at flette lidt interiør med kobberpræg, selvom jeg ikke selv er hoppet med på vognen.
Så selvom vi ikke sådan er på gaver, så skal hun alligevel have indflyttergave fra os kollegaer.

- bare fordi det gav mig anledning til at flette noget med kobber.

- bare for at gøre hende glad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar