16. jun. 2014

Mundlam

De sidste par dage har jeg faktisk været helt tom for ord. Det vil folk, der kender mig, nok nærmest ikke tro på.

Men det er faktisk rigtigt nok.

Jeg synes selv, at jeg har været på et par vilde fletteeventyr her på det sidste.

Først var jeg en tur i Odense og møde både fynske og sønderjyske flettere, hvor jeg kun havde mødt en enkelt et par gange i forvejen.

Nu har jeg så også været en tur i Moss - jo, det ér Moss i Norge - og møde flere flettere, jeg aldrig havde mødt tidligere.

Det synes jeg selv, er ret så vildt :o)

....og sikke mange pragtfulde mennesker, jeg har mødt.
....og sikke meget inspiration, jeg har fået.
....og sikke jeg i det hele taget har oplevet.

Det er nok derfor, jeg er blevet lidt mundlam.

På rejsen hjem fra Moss, har jeg tænkt på rigtigt mange ting, jeg kunne tænke mig at fortælle om her på bloggen, men enten har jeg tænkt for meget uden mulighed for at kunne taste det med det samme, eller også er alle indtrykkene ikke sunket ordentligt til bunds endnu.

Både i Odense og Moss er jeg sikker på at have mødt mennesker, jeg kommer til at se igen uanset stor eller lille afstand, for vi har bestemt haft andet end fletteriet til fælles.

Den norske dame, jeg har haft kontakt med på facebook - May Britt - var heldigvis bedre end jeg, til at få taget lidt billeder i løbet af de alt for få timer, vi havde sammen.
Der blev både grint....

....og flette koncentreret :o)
Jeg var også på op til flere sightseeings i det helt vidunderlige, norske sommervejr, vi var velsignede med. Jo, mine søde værtinder, sørgede bestemt for, at jeg fik oplevet meget.

Nu er mundlamheden vist efterhånden ved at fortage sig, så mon ikke jeg kan få skrevet lidt mere om den dejlige tur i løbet af de næste par dage.

.....eller også finder jeg på noget helt andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar