12. jun. 2014

Blomstret overraskelse

Der er nok ingen, der er i tvivl om, at jeg har flettet rigtigt mange (forskellige) ting - mange modeller, mange mønstre, meget materiale o.m.a.

Derfor er det en skøn fornemmelse, når jeg stadig kan blive overrasket over, hvor fedt en ny ting kan se ud.

Jeg starter lige et andet sted, inden du får af vide, hvad jeg præcist mener :o)

Når jeg gennemgår reklamer og aviser, går jeg ofte målrettet efter en bestemt farve.

Hvis jeg så møder noget andet fedt, bliver der også klippet lap af dette.

Det kan være blomster, en sjov lille tegning, et flot design-møbel, -sko eller noget helt femte.

Derfor har jeg længe haft en lille stak lapper liggende med blomster, og de passede nogenlunde med den mængde, jeg skulle bruge til at flette mig et brilleetui.

Den lille firkant, der skulle bruges til brilleetuiet så ret sødt ud med alle de forskellige blomster, men da etuiet var ved at være færdigt med lynlåsen syet i, kom jeg pludselig til at se lidt mere grundigt på det, jeg havde i hænderne og blev rigtigt glad.

Glæden kom af, at jeg fik set på, hvor fin den gule lynlås gjorde brilleetuiet og at helheden var blevet til et rigtigt sødt resultat - synes jeg da selv.

...og tænk, jeg er ikke engang særligt glad for gul, og vælger altid en anden farve blomster, hvis jeg kan få det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar