24. jan. 2014

Motivflettekurser

Hvor var det altså dejligt, at jeg endelig blev færdig med min vejledning til motivflet.
For det første havde jeg snakket / skrevet med rigtigt mange om, at de gerne ville lære at motivflette. De har jo allesammen fået af vide, at jeg var i gang med at skrive og fotografere....for det var jeg nemlig rigtigt længe.
Jeg holder godt nok kurser i motivflet - som i bund og grund er den grundigste måde at lære det på - men hvis man fx bor i Jylland, er det lidt langt at rejse, hvis man ikke skal andet i København, end at tage på motivflettekursus.
Derfor er der også rigtigt mange, der har bestilt den længe savnede vejledning, og jeg har fået rigtigt mange gode tilbagemeldinger og set et enkelt færdigflettet motiv på FletteForum - tusind tak for det! :o)
Vejledningen er selvfølgelig stadig til salg for 25 kr. + en femmer, hvis man gerne vil have det orkidé-motivet med (øverste billede i denne post), som jeg har brugt i vejledningen;
....men endnu vigtigere...... der er faktisk stadig nogle enkelte pladser ledige på det motivflettekursus, som jeg holder den 8. februar.
Det er lige om lidt ;o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar