17. okt. 2013

Vejledninger og kurser

Der har været travlt i det lille hjem, og både forfatter og planlægger har været på arbejde.

Først og fremmest har jeg fået skrevet færdig på alle de grundlæggende vejledninger, så nu kan begynderen bare se at komme i gang.

Der ligger nu vejledninger klar til at flette en lille pung - lige fra at klippe lapper til at sy lynlås i.
.....og dermed ikke bare en lille pung, men også clutches, forskellige sleeves, og alt hvad man ellers kunne ønske sig i den facon.

Det giver faktisk rigtigt mange muligheder, og det er et rigtigt godt sted at starte, inden man begiver sig videre ud med brede bunde, flettede hanke, mønster- og motivflet, og hvad man ellers får lyst til at lære hen ad vejen.
Det var forfatteren, der kunne sætte √ ved lidt af en milepæl.

Planlæggeren er også godt tilfreds.

Jeg er allerede flere gange blevet spurgt, om jeg kommer til at holde kurser igen til foråret.

....og ja, så gør jeg selvfølgelig det, når jeg ligefrem bliver spurgt - tak :o) ....med stor fornøjelse, for det er altid dejligt at have køkkenet fyldt med søde flettere, der står forholdsvis tidligt op en lørdag morgen for at suge til sig af flettelærdom og inspiration.

Forårets datoer er lagt på siden med kurser, og jeg glæder mig meget til at se jer, der har tid og lyst.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar