18. okt. 2013

Savsmuldstapet og strygejern

Det er ikke så længe siden, vi er flyttet, og selvom lejligheden var rimeligt indflytningsklar, skal der jo altid lidt istandsættelse såsom maling og tapetsering til.

...og så bliver der heldigvis lidt tapet til overs til tasker ;o)

Derfor kom denne taske af savsmuldstapet til verden.
På et tidspunkt kom jeg i tanke om, at det kunne være sjovt at sætte et stykke ledning på som skulderrem, for jeg kunne huske, at jeg havde set strygejern med stofledning i en farve, der ville passe helt perfekt til tapetet.


Da jeg så éndelig fandt et udsmidt strygejern i storskraldsrummet, kunne jeg ikke nænne at klippe stikket af - det syntes jeg egentlig passede så godt til det rå tapet.
....at tasken på denne måde kunne blive sådan lidt gør-det-selv/håndværker-agtig.

Ledningen er sat på med karabinhager, så den kan tages af og vaskes......og man kan binde flere eller færre knuder, hvis den skal være kortere eller længere.
Sådan! Har du nogensinde set mage? ;o)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar