7. okt. 2013

Statsministertaske

En dag var vi nogle stykker, der talte om "Helle Thornings tasker". Det er jo et emne, der vækker mange følelser af forskellig art for forskellige mennesker.

Jeg syntes, det kunne være sjovt at lave sådan en parti-tema-taske med den socialdemokratiske rose, som jo kan gøre en taske rigtigt feminin og på den måde sende både et politisk og et feminint signal.

I min research for at finde ud af, hvilken type taske vores statsminister synes er praktisk, når hun er ude, fandt jeg et videoklip, hvor der er en dame, der giver hende hele to flet-tasker. Ikke specielt feminine, som det, jeg havde i tankerne, men alligevel.....det er ikke helt så sjovt, når idéen er afprøvet.

Idéen om tasken var dog plantet i mit hoved, så det skulle da ikke forhindre mig i at flette tasken.

....men skulle det nu ske, at jeg hører om, at vores statsminister skal dele roser ud lige i nærheden, kan det jo være, at hun får den alligevel.

2 kommentarer:

  1. :-)
    Troede lige at du havde fundet lejlighed til at give den til hende, da jeg så dit blogindlæg.
    Den er stadigvæk ligeså fin!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda :o)

      Desværre har jeg ikke fundet lejlighed endnu, men måske sker der noget i anledning af kommunalvalget. Nu har jeg i hvert tilfælde spurgt Socialdemokraterne på Frederiksberg på facebook - så kan vi kun håbe :o)

      Solskinshilsner fra Susanne

      Slet