24. okt. 2013

Smykkekurv

Mine smykker roder.

De er ellers pænt hængt/sat op på fine smykkestativer; men der er bare for mange af dem på for lidt plads, så det ser ærligt talt herrens ud.

Så jeg/vi går og leder lidt efter en ny, ordentlig måde at have dem på....så de både er tilgængelige og er "gemt" i noget. Den perfekte løsning må selvfølgelig gerne være genbrug, og behøver bestemt ikke at koste en formue.

Derfor har jeg også tænkt på, hvordan man evt. kunne gemme dem i nogle små, flettede smykkekurve.

Det vil sikkert være smart, hvis kurvene er lidt gennemsigtige, så man kan ane, hvad der er i, så jeg slipper for at hive i dem alle sammen for at finde et bestemt smykke.

I et stykke tid har jeg derfor haft en tanke med at samle klare (cellofan) poser til at flette en lille kurv af.
Kurven blev ikke gennemsigtig, men helt fantastisk perlemorsagtig. Det var sådan set ikke noget dårligt bytte.

Så må vi se, om løsningen bliver noget, hvor kurven(e) kan/skal bruges.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar