24. sep. 2013

Totalt genbrug

Når jeg går i gang med en taske, kan jeg blive inspireret af mange forskellige ting. Det kan være noget, jeg har brug for, eller andre har brug for, noget flot papir, noget jeg ser på gaden eller nettet, eller, eller .... og til nogle tasker, bliver jeg oven i købet inspireret af flere ting til den samme taske.

Her blev jeg irriteret over, at jeg ikke havde en lille toiletpung, hvor der var plads til de lange blyanter, og så havde jeg samtidig en bærepose fra Body Shop.
Hvad er så mere oplagt end at flette sådan en toiletpung af bæreposen, når posen så oven i købet var ved at være slidt op som bærepose.

Som sagt, så gjort.
På den måde blev denne toiletpung også totalt genbrug, genbrug, genbrug - der er mange win-win-win'er, for så vidt jeg ved, er bæreposerne i sig selv ret så bæredygtige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar