11. sep. 2013

Sport i den

Det var lige før, der gik sport i at flette alle størrelser.

For da jeg havde flettet både den kvadratiske taske og nummeret større, ville jeg prøve at flette nummeret større igen.

....og ny farve....denne gang yndlingsfarven turkis.
På samme måde som jeg forlængede centrum på den kvadratiske bund fra i forgårs til centrum på bunden fra i går, forlængede jeg blot endnu en gang, så tasken lige blev en tak bredere.

Hanken skulle denne gang også være lidt anderledes. Jeg fandt en rest turkis stof, som passede perfekt i farven, så jeg kunne sy hanken selv; men stof er ikke så velegnet til hank, når man ikke kan komme til at vaske det. Derfor skulle hanken kunne tages af.

Det løste jeg ved at sætte en nøglering i hver side af tasken og montere en karabinhage i hver ende af hanken. Så kan den tages af og vaskes, når det er nødvendigt.

Som bonus fik jeg med, at hanken nu både kan bruges kort som på billedet, hvis man sætter begge karabinhager i samme nøglering - og som lang, for karabinhagerne kan også sættes i hver sin nøglering.


En af grundene til, at der gik sport i at flette flere forskellige størrelser, er nok også, at jeg så kan bruge taskerne på mine kurser, så kursisterne kan se forskellen på de forskellige. 

.....og der er forøvrigt stadig ledige pladser på kurset den 21. september kl. 9 - 16. Det foregår på Platanvej på Frederiksberg, så kom glad ;o)

Tilmeldingsfristen er ved at nærme sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar