27. sep. 2013

Cirkel kaffe-pige


Denne taske er faktisk resultatet af en julefrokost.

I december 2012 var der julefrokostarrangement på Brundby Rockhotel, hvor partyorkestret var Big Fat Snake!!

På et tidspunkt opdager min mor, at der kommer en dame gennem lokalet med en flot, lilla flettaske i hånden. Den blev jeg selvfølgelig nødt til at kigge nærmere på, og da jeg snakkede med damen fortalte hun mig bl.a., at hun var på udkig efter en lille taske flettet af Blå Cirkel-kaffeposer.

I påskeferien havde damen fået samlet poser nok til en taske, og jeg gik i gang med at eksperimentere. ....og det lige på et tidspunkt, hvor jeg i forvejen er i gang med at finde ud af at flette et større motiv sammen på en taske.

Derfor blev tasken helt i den (fantastisk flotte) blå farve, som kaffeposerne har - kun med billedet af Cirkelkaffe-pigen som motiv.

I samme forbindelse flettede jeg flere andre tasker - nu hvor jeg havde kaffepose-papiret med de flotte farver til overs - og syntes det var sjovt at prøve at se, hvor forskelligt det kunne gøres.


Damen fik selvfølgelig selv lov at vælge mellem alle taskerne. Hun valgte tasken med motivet, men ville ikke helt af med de andre ;o) De er nu til salg i Mårup Brugs på Samsø, hvor hun arbejder.








En enkelt taske nåede ikke med over på øen til udvælgelsen, så den har jeg selv endnu.


Sidenhen har jeg så været så heldig, at en af mine søde danseveninder, heller ikke kunne stå for cirkelkaffepigen,


og en af damens venner også blev nødt til at have en i guld


Se en taske mere i guld

Ingen kommentarer:

Send en kommentar