26. jul. 2013

Forskelligt udtryk

En af mine gode veninder har også (se indlægget fra i går) flettet sig en pung af pistekort, og da jeg så den, var jeg simpelthen nødt til at have et billede af de to punge sammen.

Jeg synes, det er utroligt, hvor forskelligt et udtryk, de to punge har, blot fordi der er så stor forskel i størrelsen på de led, vi har flettet pungene af.


Ud over at flette har jeg nu også fået installeret et videoredigeringsprogram på min computer og er kommet i gang med at dele indslagene fra TV2 Frihuset op i mindre bidder med hvert deres emne, så I kan få fornøjelse af tips og instruktioner her på bloggen.

Det første lille klip om at klippe / skære lapper og tape dem ligger nu klar under Vejledninger. Der kommer flere klip hen ad vejen, så hold øje herinde på bloggen. Det er nok ikke hver gang, jeg vil bruge indlægsplads til at annoncere det, når jeg lægger et klip op.


God fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar