1. jun. 2016

Rundpinde til salg

Genbrug handler trods alt ikke kun om re-design, som jeg ellers skriver om.

Det handler også om, at man ikke bare smider de ting ud; men at man lader andre personer få glæde af de ting, som man ikke bruger (så meget) mere.

Lige for øjeblikket er jeg i gang med at rydde op, så da jeg i morges var i skuffen med mine strikketing, tog jeg mig sammen og fik kigget på noget af det, jeg har mere end en af.

....og jeg har masser af strikkepinde.

Derfor har jeg lige lavet en lille serie af rundpinde, som jeg kan sælge:

Str. 2 mm - 80 cm lang
Str. 2,5 mm - 80 cm lang
Str. 3 mm - 80 cm lang
Str. 3,5 mm - 60 cm lang
Str. 4 mm - 60 cm lang
Str. 4,5 mm - 80 cm lang
Str. 5 mm - 80 cm lang
Str. 5,5 mm - 80 cm lang

Hele serien - alle 8 strikkepinde - sælges samlet.

Nypris min. 400 kr. for rundpinde koster normalt mellem 50 og 100 kr. stykket.

Jeg sælger alle 8 rundpinde for 125 kr. + evt. porto.

Jeg har dog også enkelte rundpinde i flere tykkelser og længder, som jeg sælger for en 20'er pp. stykket.

Skriv til mig på ReCyklisten@gmail.com hvis du er interesseret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar