27. nov. 2015

Romantisk stil

Vi skulle en tur på besøg i sommerhus, og da det var første gang, vi skulle besøge vore venner i deres nyerhvervelse, skulle vi selvfølgelig have en lille 'ting' med.

Blomster er måske ikke helt oplagt, men hvis man kan sætte blomsterne i jorden og dermed nyde godt af dem år efter år, så bliver det alligevel oplagt.

Valget faldt på tre små miniroser.

De var lidt kedelige at komme med bare i cellofanen, så jeg var en tur på altanen for at se, om jeg havde en fin og passende kurv stående, som jeg kunne sætte alle tre roser i.

Der var desværre ikke noget, der passede i størrelsen, så både roser og kurv blev flottere af det.

Så er det jo godt, at man har flettet nogle kurve.

.....og kurven i avispapir og med to hanke passede perfekt i både stilen, højde og bredde.



Nu bliver jeg så nødt til at flette en ny til mig selv, for jeg er ikke helt sikker på, at jeg kan undvære den.

Den er nemlig rigtig god til at have alle de mindre fletprojekter i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar