18. aug. 2015

Kaffeposegenbrug på en anden måde

Se lige godt på denne herrres fantastiske outfit.

Jeg spottede ham på pride-paraden i lørdags.

Det kan godt være, at vi flettere genbruger kaffeposer på kreativ vis; men herren her har i hvert tilfælde været mindst lige så kreativ i sit genbrug af kaffeposerne.

Sikke dog en skøn kjole. Cadeaux til ham.

Billedet blev ikke med den bedste beskæring, og jeg fik heller ikke hans navn, for lige i det samme mødte jeg en ven, jeg fik for flere år siden, da vi begge deltog i den samme linedance-konkurrence.
Desværre blev det lidt for forvirret til at jeg fik at hilst ordentlig på, og jeg ville ønske, jeg havde haft tid til at gå lidt med paraden, så kunne vi lige have fået snakket lidt, og måske kunne vi endda have danset et par trin sammen; men jeg var i sidste øjeblik, hvis jeg skulle nå hjem og gøre mig klar til den fest, jeg også skulle til om aftenen.

Den hører du mere om.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar