22. dec. 2014

Lysestager

Jeg har skrevet om, at de gyldne kaffeposer ikke er brændbare.

Derfor er der også noget logik i, at flette lysestager af poserne.

Jeg har allerede flettet lysestager beregnet til bloklys.

Det er der en del andre flettere, der også har.

Jeg har dog ikke set lysestager til almindelige lys.

Det er vi da også nødt til at have i flet.

....og det har vi nu.

Jeg ville nok ikke have flettet disse lysestager af papir, selvom tapede led nok ikke brænder sådan lige med det samme, når alle de lag af papir og plastic ligger så tæt, som de gør.

Men i metalfolie, er man rimeligt sikker.

Jeg har dog ikke tænkt mig at efterlade lysene tændt uden opsyn alligevel.


Lysestagerne er til salg.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej Vivian Anita :o)

      Tusind tak skal du have - jeg håber, at du kan bruge inspirationen.

      Måske har du lyst til at dele dine egne frembringelser på FletteForum...?

      Glade flettehilsner fra Susanne

      Slet