27. dec. 2014

Fordomsfri kreativitet

Her kunne man gå og tro, at man er så kreativ, når man vender ting på hovedet, som jeg har gjort med mine lysestager.

Den slags kan heldigvis hurtigt blive gjort til skamme:

Jeg tog lysestagerne med til julefrokost sammen med et par lys som værtindegave.

Den søde værtinde spurgte, om de skulle bruges sammen med lysestager eller alene.

Lysene var nok liiiige lange nok, til at stagerne var stabile nok alene, så selvom jeg fortalte, at de egentlig var beregnet som lysestager, så havde den perfekte værtinde straks taget gaven i brug som manchetter.

Det viser, at når andre mennesker uden fordomme, ser en ting, kan det fordomsfri sind finde nye anvendelsesmuligheder. Jeg havde overhovedet ikke overvejet lysmanchetter.


Jeg er taknemmelig for idéen, for det er en god en af slagsen, og giver endnu flere muligheder for modellen.


Manchetterne / lysestagerne er til salg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar